وقتی آهنگی را دوست دارید ، واقعا می خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید ، و آن ها را در تجربه و احساس خود شریک کنید. خب شاید شعر آن را بنویسید ، از عکس آلبوم آن اسکرین شات بگیرید و در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. نرم افزار Sounds به شما اجازه می دهد که موسیقی های خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

با لایوتک برای مطالعه ادامه این مطلب همراه باشید.

مرورگر موسیقی 

یکی از نکات برجسته نرم افزار Sounds موزیک دیسکاوری یا قابلیت جست و جوی موزیک است ، بنابرین این برنامه طوری طراحی شده که می تواند موسیقی های روزانه ای را برای شما ارسال کند. همچنین شما خود می توانید در پلی لیست های منظم ، Soundcloud و Spotify Premium ، آیتونز و هر برنامه اپل موزیک دیگری آهنگ هایی را جست و جو کنید. پیدا کردن موسیقی های جدید برای گوش دادن آسان است ، همچنین شما می توانید به آسانی موسیقی هایی را که پیگیری کرده اید ، با انتخاب خود به اشتراک بگذارید . 

اشتراک گذاری آهنگ های شما:

به وسیله دکمه SHARE یا اشتراک گذاری Sounds ، شما می توانید ویدیوی 15 ثانیه از کاور آلبوم ها با سرعت بسازید و به همراه خود موسیقی به اشتراک بگذارید. با کشیدن حالت موجی در برنامه ، می توانید یک بخش مورد علاقه خود از آهنگ را انتخاب کرده و هایلایت کنید. وقتی این کار را انجام دهید فقط کافی ست ، دوباره دکمه SHARE یا به اشتراک گذاری را بزنید. این برنامه ویدیویی را که ساخته اید به صورت اتوماتیک در بخش دوربین شما سیو می کند. و بعدا می توانید به وسیله اینستاگرام ، فیس بوک ، توئیتر ، یا هرچیز دیگری آن را ارسال کنید.

IMG_0656

تنها با یک گام:

توسعه دهندگان نرم افزار Sounds می گویند که اشتراک گذاری در اینستاگرام تنها یک مرحله دارد. آن ها هم اکنون با 3 هزار هنرمند و اتیکت ساز برای ارسال موسیقی های خود در Sounds صحبت کرده اند ، و در حال مذاکر با چندین اتیکت ساز موسیقی بزرگ همچون شرکت سونی ، وارنر  و ... هستند تا مجوز صادر کنند که به صورت مستقیم و تنها با تکیه بر سرویس SoundCloud بتوان با این نرم افزار به آهنگ های آن ها گوش داد . ویژگی های دیگر شامل ویژگی شناسایی آهنگ ، لایک کردن چیزی که پیدا کرده اید در Shazam  بدون اینکه صفحه های پیچیده دیگری در این برنامه وجود داشته باشد.

دریافت نرم افزار  Sounds

شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از آپ استور دریافت کنید . این برنامه برای آیفون ، آیپد و آیپادتاچ طراحی شده است ، و نیاز به سیستم عامل آی او اس 7.1 و بالاتر دارد. هیچگونه تبلیغاتی در این برنامه وجود ندارد اما در ویدیوهای شما یک مارک را ایجاد می کند که برای از بین بردن آن می توانید پرداخت درون برنامه ای داشته باشید یا برنامه را با پنج نفر از مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

منبع