عکس حیات وحش

به تازگی موزه تاریخ طبیعی لندن بهترین عکسهای حیات وحش سال 2015 را انتخاب و منتشر کرده است .هر سال رقابت سخت و نفس گیری بین عکاسان دنیا برای کسب این عنوان در جریان است و عکاس ها سعی می کنند تا با نشان دادن زیبایی های حیات وحش این جایزه را از آن خود کنند امسال نیز برندگان از بین 42 هزار عکس که از 96 کشور مختلف ارسال شده بود انتخاب شده اند که در زیر گزیده ای از آنان را مشاهده خواهید کرد.

با لایوتک همراه باشید.

عکس حیات وحش

جایزه بهترین عکس حیات وحش به دان  گوتوسکی برای عکس بالا داده شد در این عکس یک روباه قرمز یک روباه قطبی را کشته و در حال خوردن آن است موزه تاریخ طبیعی لندن در مورد این عکس نوشته است که : این روباه فقط به خاطر غذا و گرسنگی روباه قطبی را نکشته است بلکه به این دلیل که رقیب وی در شکار سایر حیوانات محسوب می شد دست به این کار زده است .

عکس حیات وحش

برنده جایزه بهترین عکس از دوزیستان و خزندگان نیز به ادوین گیسربرگ از کشور هلند برای عکس بالا اهدا شد .وی این عکس را از زیر آب گرفته است .

عکس حیات وحش

این عکس که " هنر جلبک ها " نام دارد برنده بهترین جایزه تصویر برداری از آسمان شد این عکس تصویر جلبک های دریایی را در دریاچه و پارک طبیعی باهایا نشان می دهد .

عکس حیات وحش

جایزه بهترین عکس زیر آب به مایکل ای دبیلیو از استرالیا برای عکس بالا اهدا شد . این عکس تصویر یک نهنگ است که در یک بار خوردن غذا چندین تن ماهی را می بلعد.

عکس حیات وحش

برنده جایزه ویژه داوران نیز جاناتان جاگوت از استرالیا به خاطر عکس بالا شد در این عکس تعدادی لک لک قرمز از بالای بیابان در حال پرواز هستند که در واقع این عکس نماد پویایی طبیعت می باشد .

عکس حیات وحش

و در نهایت جایزه بهترین عکس طبیعت و شهر به عکس بالا اهدا شد که در آن سایته یک روباه که نمادی از طبیعت است بر روی دیوارهای شهر افتاده است عکاس این عکس زیبا ریچارد پیترز ار انگلستان است .

اینها تعدادی از عکسهای این مسابقه بودند شما می توانید برای تماشای سایر عکسهای دیگر و تماشای کاندیداها به این وب سایت مراجعه نمایید . هم چنین اگر در لندن زندگی کنید این عکسها در تاریخ 16 اکتبر در موزه تاریخ طبیعی رونمایی خواهد شد .

نظرات خود را برای ما ارسال نمایید .

منبع :gizmodo