شرکت UK

کمپانی های بازی سازی انگلستان به تازگی 4 میلیون دلار کمک مالی از دولت برای توسعه این صنعت دریافت کرده است . این میزان کمک مالی می تواند ایده های در ذهن را به واقعیت تبدیل کند . کمپانی های بازی سازی این کشور که سابقه ساخت بازی هایی مانند آشوب در شهر ، تام ریدر ، Little Big Planet ، Runescape ، Monument Valley و بتمن را در کارنامه خود دارد تصمیم تا کسب و کار خود را توسعه دهد .دولت انگلستان که از سال 2015 این کار را آغاز کرده است قصد دارد تا سال 2019 با افزایش کمک های مالی و تامین کردن متخصصان این حوزه از نظر اقتصادی صنعت بازی سازی را به یکی از بزرگترین صنایع انگلستان تبدیل کند تا با این کار شغل های بیشتری را در این حوزه ایجاد کند .

با لایوتک همراه باشید.

این صندوق توسعه بازی های رایانه ای برای حمایت از بازی های PROTOTYPE قصد دارد تا 25 هزار دلار و برای بازیهایی با ایده های نو و جدید تا 50 هزار دلار کمک کند تا به خوبی پیشرفت کنند .وزیر فرهنگ و اقتصاد دیجیتالی انگلستان ، آقای Ed Vaizey در مصاحبه ای گفته بود: با توجه به اینکه بازی های تولید شده در انگلستان در سطح بین المللی هستند دولت قصد دارد تا با سرمایه گذاری بیشتر در این بخش قدرت آن را بالاتر ببرد .

در واقع صندوق حمایت از بازی های رایانه ای قصد دارد تا از کسب و کارهای کوچک در این حوزه حمایت کرده و به پیشرفت و بزرگ شدن انها کمک کند.

پیتر ون در فارت از بنیانگذاران شرکت گریفین در مصاحبه ای گفته بود که اقدام دولت برای حمایت از این صنعت درست در بهترین موقع انجام می شود چرا که با این حمایتها اعتماد به نفس شرکتهای سازنده بالاتر رفته و  باعث توسعه سرمایه در گردش این شرکتها خواهد شد .هم چنین یکی از مدیر عاملهای شرکت UK  یعنی پاول درنت نیز معتقد است که این کار باعث پیشرفت این صنعت و گسترش آن خواهد شد .

صنعت بازی سازی در انگلستان هم اکنون روزانه بیش از 4.5 میلیون یورو سرمایه تولید می کند و در این صنعت بیش تر از 19 هزار نفر فعال هستند.

 

منبع :guardian