چندسالی هست که Lenovo اولین کامپیوتر رو میزی غول پیکر خود را به عنوان راه حلی برای انجام هم تفریح و هم کار معرفی کرده است. از آن روز به بعد، محصولات کمی – یا حتی هیچ محصولی – در دنیای درجیتال دیده نشده است. اما این بدان معنا نیست که Lenovo – بزرگترین سازنده ی  کامپیوتر شخصی (PC) – دیگر این محصول را بدون به روز رسانی رها کرده است.

با لایوتک همراه باشید.

 دیروز، این شرکت چینی، کامپیوتر Yoga Home 900 – که چند منظوره و قابل حمل است – را معرفی کرد.

کلمه ی "قابل حمل" البته شاید خیلی مناسب این محصول نباشد چرا که این محصول – با 27 اینچ و حدود 16 پوند وزن – وسیله ای نیست که بتوان برای سفر کاری بعدی با خود حمل کرد (و اگر هم احیانا حمل کردید، لطفا ویدئویش را برای ما هم ارسال کنید).
ابن وسیله به شکل یک کامپیوتر خانگی معمولی قرار داده می شود اما تا حدودی دارای قابلیت حمل از این مکان به آن مکان را نیز دارد و میتواند به مدت سه ساعت بدون اتصال به برق کار کند.
این
Yoga Home 900 جدید - که اسم به یاد ماندنی تری نسبت به نمونه ی قبلی اش، یعنی Lenovo IdeaCentre Horizon دارد – با ویندوز 10 کار می کند و دارای یک صفحه ی 27 اینچ Full HD و صفحه نمایش لمسی است، دارای یک لولا در پشت که فرد می تواند آن را بالا بیاورد و از این کامپیوتر همانند یک تبلت غول پیکر استفاده کند در نظر گرفته شده است. 

کانفیگ این کامپیوتر از این قرار است: Intel Core i7 processor،    ,optional Nvidia GeForce 9420 graphic و تا یک ترابایت حافظه ی آزاد. دارای سه پرت USB، یک HDMI و دو اسپیکر 2.5 وات است. موس، کیبرد و دسته های بازی، از طریق Bluetooth 4.0 متصل می شوند.
در مورد بازی با این وسیله باید گفت که
Lenovo همچنان بازی ساخت خودش را، که Aura نام دارد، با این محصول جلو می برد. وقتی شما به صورت کامل صفحه را می خوابانید، Aura UI بالا می آید و چند گزینه در مورد انتخاب اپلیکیشن های عکس، بازی و مطالعه و درس ارائه می دهد. 

طبق گفته ی Lenovo، دراین کامپیوتر جدید، قابلیت ویرایش تصویر و تشخیص چهره ی افراد ارتقا داده شده است.
یقینا این محصول، پیشرفت خاصی محسوب نمی شود؛ اما برای افرادی که صفحه نمایش های بزرگ را ترجیح می دهند می تواند مفید باشد.
فروش این محصول در حال حاضر باقیمت
1549.99 شروع شده و تا آخر این ماه با قیمت کمتری از طریق وبسایت تخصصی Lenovo و Best Buy قابل دسترسی است.

منبع